Forum www.acmilanmanager.fora.pl Strona G│ˇwna www.acmilanmanager.fora.pl
Zabawa w Managera pi│karskiego
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

tylko musze czekac do 21 i tak od 9 rano...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.acmilanmanager.fora.pl Strona G│ˇwna -> Kluby
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 713
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 17:59, 08 Kwi 2014    Temat postu: tylko musze czekac do 21 i tak od 9 rano...

I w kruczej czerni?
[link widoczny dla zalogowanych]
Poznasz tam ludzi i naprawde bedzie dobrze...zaufaj mi!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i licze glosno powtorzenia - mi to pomaga - sprobujcie moze wam tez takbedzie latwiej [link widoczny dla zalogowanych] kurcze tylko na czarne ja mam mase na piersiach,brzuchu i dolnej cze┼Ťci plec├│w...
Kupi┼éa┼Ť? Mam mase energii nie chodze nieprzytomna i poprawil mi sie wzrok. Chcialabym miec dostep przez internet do wszystkich operacji, zeby uniknac stania we wloskich kolejkach do wloskiego okienka. [15.03] 09:08 mniam_mniam Potrzebujesz prawdziwej mi┼éo┼Ťci a nie marnej imitacji. [link widoczny dla zalogowanych]
moja kolezanka ma rozmiar h i powodzenie ;] itd.! dziecko rdzennie polskie z imieniem angielskim , w┼éoskim , japo┼äskim czy jakimkolwiek innym to dla mnie jakis kundel nie wiadomo sk─ůd we┼║ lepiej rozp─Öd dziewczyno i pie**olnij ┼ébem o ┼Ťcian─Ö, mo┼╝e ci pomo┼╝e Dwa lata temu te┼╝ pi┼éam jak musia┼éam ze 3 dni, na czwatry dzie┼ä nie mog┼éam patrze─ç na kaw─Ö i nie smakowa┼é mi d┼éugo po g┼éod├│wce. no prosze doradzcie mi, pisze powazniie.musze sobie kupic jakis modny pasek ale nie taki po 50 zl tylko modny i niedrogi i wlasnie takie z cwiekami widzialam na allegro, do jakiego stylu pasuj─ů takie paski?od razu mowie ze lubie styl skorzany metalowy, taki troche m─Öski ale i seksowny Mamu┼Ťka na pe┼ény etat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
do Winogronka8
[link widoczny dla zalogowanych]

Mo┼╝e do skowroneczka jeszcze mi daleko, ale nie jest ┼║le.
[link widoczny dla zalogowanych]
bo mozna jesc wszystko!!!i jedynie ograniczyc slodycze tak 1-2 razy w tyg z umiarem!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i nie jestem alkoholiczka i meza alkoholika rowniez nie mam. [link widoczny dla zalogowanych] Nasza pilotka wziela tylek w kroki i zabrala sie z autokarem powrotnym do Polski.
Ale si─Ö cisza tu zrobi┼éa Ja czekam na 15 maja odliczam dni bo zostanie wyznaczony termin kiedy moje cudowne dwa aparaciki ┼Ťci─ůgaj─ů. Jestem w 4 miesiacu.. zapraszam na stron─Ö Pozdrawiam A jak ktos ma krzywa twarz w ksztalcie gruszki to tez cos doradza ? [link widoczny dla zalogowanych]
Dla urozmaicenia diety: Problem├│w sk├│ry g┼éowy niemam. poza tym nie wszystkim brunetkom rosna w─ůsy,to takie gadanie jak te,┼╝e wszystkie blondynki s─ů g┼éupie a rude fa┼észywe;-oPie**olone stereotypy Poza tym nie od dzis wiadomo,ze najpiekniejsze blondynki to farbopwane brunetki np.Marylin Moroe,Madonna,Charlizev Theron,Doda(wiem ze to dziwny przyklsa ale zawsze) A odchudzam si─Ö od zawsze Dzieki Atkinsowi mam nadziej─Ö,┼╝e ju┼╝ nied┼éugo osi─ůgn─Ö m├│j cel. Odradzam fryzjera w Galerii Kazimierz, by┼éam i gdybym tak tylko mog┼éa czas... Wow tralalal gratulacje! Nawet mi powiedzia┼éa ┼╝e wedlug niej powinnam umowic sie na wizyte za miesiac jak mi troche odrosna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Te s─ů romantyczne :
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak kazda chyba z nas lubi orgazm a z nim mam naprawde cudowny - obojetne jest to czy przy jezyczku, oralu czy normalnym sexie - nie mam problemu z tym z nim.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tez sie na tym zastanawialam!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zimnej wody z plastikowej butelki juz nie tknelam [link widoczny dla zalogowanych] 1200 zl.
I wlasnie zrobilam przerwe na miesiac i tluszczyk wrocil :< A ktoras z was karmi piersi─ů? Witam wszystkich A ja uwa┼╝am, ┼╝e mo┼╝na mie─ç tyle w pasie przy takiej wadze jak poda┼éa, gdy┼╝ zna┼éam r├│wnie┼╝ dziewczyn─Ö o cholernie w─ůskiej talii, szerokich biodrach, wygl─ůdaj─ůc─ů wr─Öcz dziwnie. Ta szko┼éa pracuje na kosmetykach alfaparf i teraz moja siostra nie chce s┼éysze─ç o zadnych innych farbach Mo┼╝e te┼╝ powiniene┼Ť najpierw zrobi─ç kurs, a potem szuka─ç jaki┼Ť szkole┼ä dodatkowych? [link widoczny dla zalogowanych]
dretwienie palcow lewej reki ma duzo wspolnego ze zmianami w kregoslupie szyjnym,ktore moga prowadzic takze do zawrotow glowy ,wymiotow,bolu z tylu glowy,uczucia wyciskania oczu. teraz ju┼╝ na pewno za┼éapie i b─Ödziesz mia┼éa problem z g┼éowy pomy┼Ťl sobie tylko co mo┼╝esz kupi─ç za pieni─ůdze zaoszcz─Ödzone na pieluchach A slyszalas o slepej kurze, ktorej trafi sie czasem ziarno? a ja mam pytanko. centr. Adek to co mi sie skojarzylo to nie kobieta ale Michael Sembello Maniac z 83 roku. Mam WIELK─ä nadzieje ze moze z tym lekarstwem mi sie uda ;-(
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mo┼╝e podprasowa─ç sztywn─ů fizelin─ů??
[link widoczny dla zalogowanych]
chybe trzeba sobie zakodować, że to my musimy być paniami swego ciała. to zlazey czy masz swoja rodzine tu czy nie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chcia┼éabym keidy┼Ť ubrac jakies pantofle do zwiewnej sukienki, ale to chyba w naszym kraju marzenia nie do spe┼énienia! [link widoczny dla zalogowanych] Mam dosyc prosty i sprawdzony spos├│b na to, aby przez minimum 3 dni wygl─ůda┼éy ladnie i nie wymaga┼éy po┼Ťwi─Öcenia czasu.
Nigdy nie mia┼éam nadwagi, ani nie by┼éam temu bliska. Wybierz sobie jedn─ů mask─Ö kt├│r─ů uwazasz za najlepsza i stosuj raz na jaki┼Ť czas, a po umyciu w┼éosk├│w dodaj na w┼éosy od┼╝ywk─Ö bez sp┼éukiwania(dobrze ejst dola─ç do tej od┼╝ywki oliw─Ö z oliwek i wymiesza─ç) - napewno nie chemikuj zbyt wiele na swoich w┼éosach. Zaluje ze nie wygladzalam prywatnie..z pewnoscia bylby inny efekt!Nie chce Cie jednak zniechecac!Sprobuj!Jesli nie bedzie poprawy wtedy zdecydujesz sie na wyciecie...Pozdrawiam!POWODZENIA! tez bylam na kursie fryzjerskim w goworku, polecil mi kolega ktory byl tam na kursie ksiegowosci i bardzo sobie chwalil, ze duzo praktyki, profesjonalna, fajna kadra, wiec postanowilam sprobowac i rowniez w przypadku fryzjerskiego sie nie zawiodlam, wszystko jasne, rzetelnie i z usmiechem do kursanta pogr─ů┼╝y┼éam sie, czasem lepiej nie wiedzie─ç, p├│ki ┼╝y┼éam w nie┼Ťwiadomo┼Ťci, nie ogl─ůda┼éam si─Ö co dzie┼ä to by┼éo ┼éatwiej ale dzis ju┼╝ o niczym innym nie pomy┼Ťl─Ö;[ szczeg├│lnie, ze jeszcze 2 lata temu tego nie by┼éo;[ a teraz moje cialo wygl─ůda jak u starej baby co to ┼╝ycie ma za sob─ů!;[ [link widoczny dla zalogowanych]
;( kuje mnie .. Mam 25 lat i ciesze si─Ö, ┼╝e mam to ju┼╝ za sob─ů. Pracuje cz─Östo od 9 do 20 w sklepie gdzie jest cholerne ┼Ťwiat┼éo, sucho, gor─ůco i jeszcze te promieniowanie telewizor├│w !!!! Ale bylo milo..... Teraz, jak ju┼╝ mniej wierzchnich ubra┼ä nosimy to jeszcze p├│┼é biedy, ale zim─ů bawi─ç si─Ö w zak┼éadanie i zdejmowanie plecaka co chwil─Ö (mnie si─Ö to zdarza) na zimow─ů kurt─Ö to koszmar. wyniki- morfologia, ob, czynnik reumatoidalny, przeciwciala anty-ccp i ana- wszystkie sa dobre. ;d ┼éadne imie jest Beatrycze..
Wielkie zdarzaj─ů si─Ö zbyt rzadko i je┼Ťli nie gromadzisz tych drobnych, to w ko┼äcu i te wielkie nic ju┼╝ nie znacz─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
powiekszamia ust poprzez wstrzykniecie aguamidu kosztuje 2 tys w klinice poznan ul leszczynska u dr Piotra Skupina robilam tam piersi i polecam ta klinike jestem przed powiekszaniem ust i korekcja nosa i jestem spokojna i bez obaw pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.acmilanmanager.fora.pl Strona G│ˇwna -> Kluby Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin